Notícies del lloc

jmct
MAIL DEL SR. CONSTANTÍ SOTELO, DESPRÉS DE L'ASSAIG AMB LA NOSTRA CORAL!
per Josep M. Carbó Teigeiro - Monday, 16 April 2012, 21:55

Re: Un assaig memorable amb en Constantí
per Constantí Sotelo Paradela - diumenge, 15 abril 2012, 21:28

Estimats amics de l'institut de Sils. El divendres 13 d'abril vaig anar convidat a dirigir els cants de la trobada (i altres) a la coral del vostre institut, dirigida per la professora eficient i comunicadora Anna Sais. Durant el trajecte des de l'estació fins a l'institut, l'Anna ja em va posar al corrent de la singularitat del centre: funciona a base de projectes.

Quan vàrem arribar, eren les 11 i era l'hora d'esmorzar. Doncs a la sala de profes hi havia organitzat un esmorzar comunitari al que jo també vaig ser convidat. Esmorzàrem i cantàrem. Tot seguit a les 11.30 tocava coral (2h). Em vaig trobar amb un grup maquíssim de nois i noies amb els quals vaig treballar la tècnica vocal i les cançons de la trobada, amb l'acompanyament al piano de l'Anna. En acabar, es varen fer presents la Directora del centre, Carme, i altres professors, amb els que cantàrem dos cànons de comiat.

D'ací estant, vull donar les gràcies a l'Anna Sais i al centre per la favorable i entusiasta acollida que vaig rebre durant tota l'estança.

M'agradaria tornar a Sils per compartir els cants i l'amistat amb uns AMICS PER SEMPRE.

Constantí (Tito)

CONSTANTÍ SOTELO I LA CORAL DE L'iSils